Introductie Adriaan Koppens

Adriaan is oprichter en naamgever van het adviesbureau dat in 1981 is gestart. Een creatieve ondernemer die zijn sporen heeft verdiend in ondernemersland. Economie en theologie boeien hem, zolang hij het maar in de praktijk terugziet. Naast zijn adviseurschap is Adriaan ook bedenker van vernieuwende concepten die hij vakkundig in de markt zet. Zijn passie ligt in het ondernemen op een creatieve en resultaatgerichte wijze.

De mensport heeft zijn hart gestolen. In de winter skiën met kinderen en kleinkinderen. Adriaan is bovenal een buitenmens. De tuin en zijn dieren inspireren hem om te ondernemen in afhankelijkheid. Mensen, samenwerken en kennisoverdracht staan centraal. Als spreker op congressen en als gastdocent weet hij het gehoor steeds weer te boeien met uitdagende stellingen.

Als bruggenbouwer is zijn credo ‘Bedenkt en laat het werken’. Dat klinkt dan ook door in projecten voor cliënten als in de ondernemingen waarin hij participeert. In beide gevallen vullen gedreven medewerkers elkaar aan tot een team, dat het vanzelfsprekend vindt verantwoordelijkheid te dragen voor succes.

De Adriaan H. Koppens Adviesgroep fungeert bij uitstek als aanjager voor (middel)grote business-to-business (B2B) en business-to-consumer (B2C) bedrijven met winstgevendheid als oogmerk. Adriaan H. Koppens Adviesgroep beschikt over grote deskundigheid op het gebied van strategie, business development, marketing en organisatie verbeteringsprocessen. Door de achtergrond van de associates hebben ook fusie en overname, commerciële due diligence projecten onze bijzondere belangstelling.

In de nieuwe wereld van de “nieuwe” media de digitale wereld en de technologie kennen wij de weg. Strategie ontwikkeling, businessplannen, haalbaarheidsstudies of gewoon klankborden, altijd een praktische aanpak.

E-commerce turn-a-round

Ben je opzoek naar iemand die jouw webshop naar een hoger plan kan brengen, dan heb ik een aantoonbaar succes record. Niet bellen als het te laat is, maar ga snel een oriënterend gesprek aan over de mogelijkheden. Naast kennis financiering nodig om een doorstart te maken? Een doorstart maken van een webshop, vergt geld en goede raad. In een kennismakingsgesprek kunnen we samen de mogelijkheden verkennen.